dijous, de desembre 01, 2005

... creo que es tu mente...

Amics i coneguts,

estava jo escrivint una cosa que tard o d'hora us deixaré veure, una cosa molt maca, molt mesurada, quin gaudi, tios, mentre ho escrivia. I vaig decidir fer un recés i passejar-me com un fantasma per la Xarxa, però no la catetosfera, no; vaig anar a visitar un conegut que té el do de fer-me emprenyar com una mona, no tan sols pel que vomita al seu bloc, sinó per la seva pedanteria i altivesa majúscules.

A resultes de la visita al seu bloc el núvol verd de la ira es va instal.lar en mi, i el bell text que escrivia es va anar barrejant amb això que ara us presentaré. Després vaig decidir que aquest individu no contaminaria el meu text, i vaig pensar de fer un post únicament dedicat a abocar la meva ira i frustració (el sagal és de Barcelona). Que algun desinformat que no viu a Catalunya menteixi vilment té un passi; d'ignorants el món n'és ple. Que un "periodista" cobri per sembrar l'odi, passi. La prostitució és l'ofici més antic del món. Però que aquest senyor vegi la realitat tal com la veu i escrigui la porqueria que escriu GRATIS, això em preocupa, perquè vol dir que el missatge de la extrema dreta va calant en les persones de més pobre esperit.

Us demano disculpes per avançat, perquè no us mereixeu això. Però això és el meu bloc, i més o menys foto el que em dóna la gana, així que aquí va el bacil que amenaçava el meu bell text.

*

Post que m'ha fet emprenyar: aquest.
Bloc de l'individu en qüestió: aquest.
Text que volia perjudicar el meu Bell Text:

(...)Universalisme repugnant representat per personatges que van d'Intocables d'Elliot Ness, decidint qui és nacionalista i qui no ho és (ell no és nacionalista, i tu sí), expedint carnets de democràcia. Franquisme sociològic postmodern; botxins que van de víctimes. Fanàtics de la Veritat amb majúscules, que, aquí a la Perifèria, sabem que no existeix. Fixeu-vos, fixeu-vos, la cara de pensador que vol que mirem, admirant-se a sí mateix, com dient; sóc l'últim de Filipines, sóc el perseguit. Em criden Juden, Juden pels carrers de la ciutat, s'abraonen sobre mi i no em deixen viure... Arcadi Espanya és vergonyós, lamentables són els seus cadells.

*

Què, oi que aquest text és una merda? Oi què no havia de permetre que s'infiltrés en un Bell Text?

Apa, nois, sento fer-me pesat amb en Zappa, però aquesta cançó em ve com anell al dit;

What's the Ugliest Part of Your Body, We're Only in it for the Money (1968)

Frank Zappa and the Mothers of Invention


Powered by Castpost


¿Qué parte de tu cuerpo
es la más fea?
¿Qué parte de tu cuerpo
es la más fea?

Los unos dicen que tu nariz
Los otros que los dedos de tus pies
Pero yo creo que es
TU MENTE
Yo creo que es tu mente, woo, woo.

TODOS TUS CACHORROS SON
UNAS POBRES Y DESAFORTUNADAS
VÍCTIMAS DE UN SISTEMA
MÁS ALLÁ DE SU CONTROL
UNA PLAGA SOBRE TU IGNORANCIA,
Y EL GRIS DEVENIR DE TU FEA VIDA

¿Dónde fue Annie cuando bajó a la ciudad?
¿Quién es esa chusma que ella atrae a su alrededor?

TODOS TUS CACHORROS SON
UNAS POBRES Y DESAFORTUNADAS
VÍCTIMAS DE LAS MENTIRAS QUE
TÚ TE CREES

UNA PLAGA SOBRE TU IGNORANCIA
QUE MANTIENE ALEJADOS A LOS JÓVENES
DEL FUTURO QUE LES ESPERA...