dimarts, de novembre 07, 2006

l'Orinal d'en Quirky

Amics, m'estic preparant per a relatar la incursió de Subal i la seva Única i Estimada Aliada a la festa dels XIV Premio Herralde de Novela. Ja tinc el títol i unes quantes anècdotes que espero faran les delícies del Teatre Buit. El títol del proper post serà 'La muerte de dos marcianos en la fiesta de Anagrama'.

*

Però el post matutí d'avui vol anar íntegrament dedicat a l'adveniment en la catetosfera del blog de l'O.R.I.N.A.L. (Obrador de Recitacions I Noves Actituds Literàries). Estic content com un gínjol, germans meus! Se m'obren un munt d'interrogants, que de ben segur clarificarà l'amic Quirky amb el pas del temps i dels post. Per exemple; 1) Demanarà al Carnisser de Roma que esbudelli poetes de forma anònima i impietosa? Això de ben segur significaria un augment del comentaris i les polèmiques en el seu blog... 2) Demanarà intervencions estel·lars del nihilista Garriga? 3) Podria també fer una mena de llibre de visites on els poetes que passin per l'Orinal deixin el seu cagalló al seu blog... En fi, deixem treballar al mestre Quirky, que ens subministra drogaïna literària cada dimecres.

LLARGA VIDA A L'ORINAL! ENDAVANT LES ATXES! HIP-HIP, HURRA! FEM CAMÍ!