dimecres, de febrer 28, 2007

IV edició de l'Espectacular de l'Assumpte

Potser es pensaven que l'Espectacular Anàlisi Global de l'Assumpte, conegut popularment com l'Espectacular de l'Assumpte, era una boutade qualsevol. Doncs no. És una boutade extraordinària.

L'exquisit jurat del premi es complau, en la seva quarta edició, en otorgar aquest guardó, per la seva capacitat de síntesi, per la seva mirada brutal a la realitat o perquè simplement ens dóna la gana, a:


  • Cauen homes del cel, de L'escriptori. L'escriptori l'habita un homenet ben singular, un heremita, un pensador únic i excepcional anomenat Bergadan, a qui Subal saluda des d'aquesta tarima improvisada. La seva capacitat de sorpresa ens commou. Llarga vida!

  • El poder laxant dels serveis d'atenció al client, de l'Aeroplà del Raval. Perquè el sentit de l'humor és una arma infalible per a enfrontar-se als temps moderns, la mediocritat d'una conversa telefònica elevada als altars de l'humor només porta a un lloc; a rebre aquest guardó. Llarga vida!
  • Watashi wa dErsu_ desu, d'O-teArai. Si l'humor és un digestiu apropiat per enfrontar-nos a la societat moderna, també ho és la ira il·limitada contra els innocents. Tampoc passa inadvertida a l'ull-que-tot-ho-veu la prosa violenta del samurai de la blogosfera, el Pessoa de la catana i mirada horitzontal. Llarga vida en japonès per a vos també!
  • I per acabar la cerimònia que avui ens agermana, no podem més que donar un accèssit espectant a la iniciativa Llibròfags, un espai col·lectiu del qual espero en candeletes una crítica a l'últim llibre de la Clara-Simó. Coneixent personalment a alguns dels membres d'aquesta secta, aquest accèssit no és més que una bestreta.

I què seria d'un premi tan important com aquest sense la seva figureta commemorativa? Per a tots els premiats que ho desitgin, aquí la tenen, per si volen conservar un dolç record d'aquesta fabulosa vetllada en els seus blogs.


IV premi espectacular de l'assumpte

7 comentaris:

Anònim ha dit...

waw! no sé que dir, no tinc paraules... ehhh... dedico aquest premi a la meva família ( que m'ha vist cr?er i desmer?er), als meus amics (nom?els que encara em saluden), i a l'amable gent de Ya.com, el primer laxant virtual...
gr?es, i llarga vida als assumptes espectaculars dels daixonses...

Anònim ha dit...

Gràcies, oh, Subal, per aquest reconeixement que requereix un grau molt alt de mnemotècnia. Bergadan se sent honorat amb la teva simple presència.

Anònim ha dit...

Jo sí que tinc paraules.

On és la dotació econòmica del premi? Com és que l'haig de compartir? Com és que no l'he guanyat fins a la quarta edició? Com és que no les he guanyades totes? Com és que jo, en dErsu_, el favorit dels Déus, no sóc idolatrat com correspondria per vos, per tothom?

Guardeu-vos, Subal, de la meva còlera, vos i els vostres lectors, guardeu-vos. I gràcies.

Anònim ha dit...

Li agraeixo MOLT sincerament que no m'hagi premiat. N'estic tip, de tants premis. Necessito abaixar i desinflar el meu EGO, i vostè, amb la seva displicència proverbial, ho ha aconseguit. Eternament agraït. De debò.

subal ha dit...

Senyor de les llums, l'ull-que-tot-ho-veu el segueix a vostè de ben aprop, com ja deu saber. Mentre hi hagi perifèria hi haurà Espectacular de l'Assumpte, així que quan menys s'ho esperi haurà de fer front a un lamentable i perniciós augment notable de visites, amb totes les incomoditats que aquestes comporten. Pensi, per exemple, que Bolaño mai va rebre el Nobel de literatura. Els premis, en efecte, són una merda.

****

Als honorables individus premiats, moltes gràcies per acceptar aquest premi.

Anònim ha dit...

Hahahaha... M'alegra veure que l'espectacular de l'assumpte va guanyant en popularitat, si senyor! En quan puguem ens disposarem a augmentar el nombre de visites dels afortunats premiats. Ja sap amic Subal que l'opinió de L2P es tinguda en molt alta estima a Lluitant a la contra ;-)

Abraçades vàries a premiats i premiadors!

Anònim ha dit...

caram, em sona i més que sona tothom!
felicitaré als premiats